U kunt nu ook rechtstreeks bellen vanuit uw CRM / ERP!

Bellen vanuit uw CRM of ERP-systeem

 

WSB Solutions is altijd bezig met het optimaliseren en efficiënter inrichten van bedrijfsprocessen bij de klant. Het bieden van telefonie oplossingen is hier een onderdeel van. WSB Solutions is naast Software en ICT solutions namelijk ook gespecialiseerd in cloud telefonie, mobiele telefonie, consultancy en beheer & onderhoud.
Dit heeft geresulteerd in een tijdbesparende integratie met uw klantkaart systeem (CRM): Bellen vanuit uw CRM. Deze integratie maakt mogelijk dat u direct kunt bellen vanuit Outlook, en zelfs vanuit uw CRM systeem.
Dit houdt in dat u:

 

– Nooit meer handmatig een telefoonnummer hoeft in te toetsen;

– Eenvoudig kunt zoeken naar al uw persoonlijke contacten door de handige zoekfunctie;

– Kunt u direct vanuit ieder ERP / CRM pakket bellen met een druk op de knop;

– Direct bij een inkomend gesprek de klantkaart geopend krijgt.

 

Telecom Solutions

Naast de mogelijkheid om te bellen vanuit uw CRM biedt WSB Solutions ook uitgebreide telecom oplossingen aan: Cloud (mobiele) Telefonie. Dit pakket maakt het mogelijk uw internetverbinding te gebruiken voor telefonie (VoIP) ter vervanging van uw analoge telefoonlijn. Hiermee bespaart u aanzienlijk op uw abonnements- en belkosten.

Meer functionaliteiten voor een vast bedrag per maand.

 

Uw voordelen:

  • Vaste maandelijkse kosten, geen verrassingen achteraf.
  • 30-35% goedkoper dan uw huidige provider.
  • Eén centrale in de cloud en dus geen lokale centrale meer nodig .
  • Telefonie die flexibel, schaalbaar en zeer betrouwbaar is.
  • Op elke locatie beschikbaar.
  • Gebruiksvriendelijk.
  • Direct inzicht in gesprekskosten.
  • Nummerbehoud mogelijk.
  • Eén aanspreekpunt voor data en telefonie.
  • Vaste lijnen met bandbreedte.

WSB biedt diverse mogelijkheden (xDSL, WOK, Fiber) om uw netwerk veilig te kunnen verbinden met het internet. Wij adviseren u waar het gaat om het soort verbinding en, afhankelijk van uw wensen en eisen, de snelheid van deze verbinding. Uiteraard verzorgen wij ook de afhandeling van het aanvragen van de verbinding. Zodra de verbinding opgeleverd en actief is zullen wij de dienst voor u aansluiten en naar wens configureren.

 

Wilt u ook bellen vanuit uw CRM of ERP-systeem?  Of wilt u meer weten over de mogelijkheden van onze Telecom Solutions bij uw bedrijf? Neem dan contact op met Jessica Kaspers

“Bij elke overname die we nu doen, willen we zo snel mogelijk WSB inschakelen om onze nieuwe locatie toe te voegen aan ons VoIP netwerk” – Secur