Sana Commerce

WSB Dynamics Nav oplossing met geïntegreerde Webshop

De term e-Commerce wordt vaak verbonden aan online verkoop aan de consument. Er zijn echter talloze kansen voor u om zakelijke klanten te dienen met een online verkoopkanaal.

Wanneer deze zakelijke webshop ook nog eens volledig is geïntegreerd met uw huidige Dynamics omgeving nemen de voordelen nog verder toe.

 

Wat is e-Commerce?

e-Commerce is een verzamelnaam voor handelen via het internet. Als gevolg van de groei van het internet heeft tegenwoordig iedereen toegang tot handelsplaatsen waar aankopen worden afgehandeld zonder dat u hiervoor een fysieke winkel hoeft te bezoeken. e-Commerce heeft de manier waarop we kopen en verkopen voorgoed veranderd. De laatste jaren maakt B2B e-Commerce zijn opmars en dit is niet voor niets. De mogelijkheden voor groothandelaren online zijn enorm met voordelen als het vergroten van de omzet en service aan je klanten.

Start een sales portal

Door middel van het opzetten van een online portal creëert u een omgeving waar uw zakelijke klanten hun bestellingen kunnen plaatsen. De gebruiksvriendelijke portal maakt het handmatig verwerken van orders overbodig. Klanten kunnen zelf hun orders plaatsen in een mum van tijd, 24 uur per dag.

Met een Sana Commerce webshop heeft u een online verkoopkanaal op basis van de huidige business logica in uw WSB Microsoft Dynamics NAV omgeving. Alle beschikbare informatie wordt naadloos uitgewisseld met de webshop. Een deel van Sana is geïnstalleerd binnen Dynamics en zorgt ervoor dat Dynamics de berekeningen van de verkoopomgeving afhandelt. Op deze manier is alle productinformatie, ordergegevens inclusief geschiedenis, status en leveringstijd beschikbaar op elk gewenst moment. Uw klanten profiteren van het zien van klant specifieke informatie dankzij de naadloze integratie met uw ERP omgeving. Ook het creëren van klant specifieke productcatalogi is nog nooit zo eenvoudig geweest. 

Meer weten?

Kom in contact

Uw email*


Naam*


Onderwerp


Uw bericht




De voordelen van een Sana Koppeling met het Dynamics Nav platform van WSB

Omzetverhoging

De online portal biedt een extra verkoopkanaal voor uw bedrijf. Omdat de portal 24/7 geopend is wordt er ook omzet gegenereerd buiten kantooruren. Daarnaast is het eenvoudig hogere bestelgrootte? te behalen door middel van cross- en upselling, bijvoorbeeld door het tonen van relevante artikelen. 

Kostenbesparing

Kleine orders die relatief veel tijd en geld kosten zijn niet langer een probleem. Hetzelfde geldt voor fouten die optreden bij het handmatige verwerking per telefoon, fax of e-mail. Klanten kunnen zelf inloggen en hun bestellingen plaatsen. Op deze manier heb heeft uw verkoopafdeling de mogelijkheid meer aandacht te besteden aan de A-klanten. Herhaalbestellingen kunnen ook eenvoudig via de portal worden geplaatst. 

Customer service

Het is eenvoudig je klanten op de hoogte te stellen van nieuwe producten in de portal, of ze te informeren tot in groot detail met gegevensbladen en (technisch) tekeningen. Door middel van de naadloze integratie met je ERP omgeving worden ook alle prijzen klant specifiek getoond. Dit bespaart veel telefoontjes en de service aan uwklanten is nog nooit zo uitgebreid geweest.

“Bij elke overname die we nu doen, willen we zo snel mogelijk WSB inschakelen om onze nieuwe locatie toe te voegen aan ons VoIP netwerk” – Secur