Zakelijke telefonie

Een zakelijk telefoonabonnement op maat

Keuzes maken voor uw zakelijke telefonie was vroeger gemakkelijk, om de simpele reden dat u geen keuzes had. U kocht een telefooncentrale, liet die aansluiten en u kon bellen via een analoge of ISDN-lijn. Tegenwoordig belt bijna ieder bedrijf, groot of klein, via het internet. Logisch, want dat is goedkoper en u krijgt er veel meer voor.

Veiligheid met garanties

Bellen via het internet wordt vaak VoIP of HIP (Hosted VoIP) genoemd: bellen via een telefooncentrale die niet meer bij u op locatie staat, maar in de cloud in een goed beveiligd datacenter. Of beter gezegd: in goed beveiligde datacenters, want bij ons zijn deze dubbel uitgevoerd op verschillende locaties zodat u altijd bereikbaar bent, ook bij een eventuele storing in een van de datacenters. Hierdoor ontstaat een hoge beschikbaarheid van het telefoonverkeer en is uw bedrijf optimaal bereikbaar. Hierin bieden wij de hoogste garanties. En doordat de centrale in de cloud staat kunt u er overal gebruik van maken.

Voordelen:

  • Optimaal beschikbare telefooncentrale
  • Beveiligd en dubbel uitgevoerd datacenter
  • Betere bereikbaarheid dus u mist geen telefoontje meer
  • Lage investerings- en uitbreidingskosten
  • Altijd op maat: schaalbaar & flexibel
  • Altijd en overal beschikbaar

Voordelig en voorspelbare kosten

Met onze zakelijke telefonie abonnementen bent u dus ook af van hoge investeringskosten voor bijvoorbeeld een telefooncentrale of uitbreiding daarvan. Vanaf nu betaalt u per gebruiker per maand. Dit maakt u flexibel want licenties kunt u maandelijks opzeggen en nieuwe gebruikers kunt u zelfs dagelijks toe laten voegen. U betaalt dus alleen voor wat u gebruikt en uw kosten zijn voorspelbaar. U weet altijd vooraf wat telefonie u kost. Daarnaast is onderling bellen binnen uw eigen omgeving helemaal gratis. Ook tussen verschillende vestigingen. Het is zelfs mogelijk om gratis onderling mobiel te bellen.

Volop keuze in functionaliteiten

Ook in functionaliteiten bent u flexibel. Functies die u nu nog niet nodig heeft, kunt u in een latere fase aanschaffen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:

  • videoconferencing
  • keuzemenu’s
  • integratie met uw ERP- (bijvoorbeeld Dynamics NAV) of CRM-systeem
  • vast-mobiel integratie
  • receptie software
  • bellen met uw desktop, tablet en smartphone
MKB Telecom – VoIP centrale

Onze aanpak

Al die keuzes ‘van tegenwoordig’ zorgen voor ongekende mogelijkheden (en voordelen). Om u het beste advies te geven, gaan wij graag eerst met u in gesprek. In dit gesprek zullen wij uw eisen en wensen bespreken. Uw eisen en wensen vormen de basis van ons advies om u te helpen met het maken van de juiste keuzes.

MEER WETEN?

Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met u op. Maar u kunt natuurlijk ook zelf contact met ons opnemen als u dat plezieriger vindt.

Naam


Bedrijfsnaam


E-mailadres


Telefoonnummer






CONTACTGEGEVENS

T (0184) 61 88 37
E info@wsb-solutions.nl

Referenties

Referentie Akomar Shipping logo 226 x 61
Referentie YouSure logo 226 x 61
Referentie Zorgwerk logo 226 x 61
Referentie GS Hydro Benelux

“We krijgen door Dynamics NAV van WSB Solutions nu veel beter inzicht in wat we wel en niet kunnen beloven aan onze klanten” – Exalto