9 op de 10 klanten beveelt ons aan. U ook?

 

Dit voorjaar hebben we een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Graag willen we de resultaten van dit onderzoek met u delen.

 

Verbetering bereikbaarheid Support

We zijn erg blij dat de bereikbaarheid van onze supportafdeling beter wordt gewaardeerd. Dit was een punt van kritiek in het KTO van vorig jaar. Daarop hebben we actie ondernomen en dit blijkt zijn vruchten af te werpen. De gemiddelde score ging van een 7,0 in 2015 naar een 7,5 nu.

 

Aanbeveling: 9 op de 10

Als gemiddeld rapportcijfer voor WSB als geheel kregen we een 7,5. Dat is een prachtig cijfer, maar iets minder hoog dan vorig jaar. Op het onderdeel ‘Klantvriendelijkheid’ scoren we binnen alle geledingen van onze organisatie erg hoog. De klantvriendelijkheid van de Consultants, Verkoop en Support werden allen gewaardeerd met een 8,0 of hoger. Ook hebben we onze klanten gevraagd of ze ons zouden aanbevelen bij hun relaties. Maar liefst 90% zegt dat ze dat zouden doen.

 

Verbeteracties

Wat gaan we met deze resultaten doen? Allereerst gaan we verder met het optimaliseren van de bereikbaarheid van onze supportafdeling. We zijn blij met de verbetering (en u blijkbaar ook) maar we vinden zelf dat het nog beter kan. We gaan dan ook door met de ingezette acties om de bereikbaarheid te verbeteren (bijvoorbeeld door verdere uitbreiding van ons Support team) en hopen zo dat de positieve trend zich voort blijft zetten in de komende jaren.

 

“We krijgen door Dynamics NAV van WSB Solutions nu veel beter inzicht in wat we wel en niet kunnen beloven aan onze klanten” – Exalto