Service Level Agreement

Onze SLA’s (Service Level Agreements) zoals beschreven in het Support Contract:

WSB Solutions maakt bij het beoordelen van de support calls onderscheid tussen vier verschillende prioriteiten, te weten:

  • Prioriteit 1: Zeer urgent
    ERP systeem niet bruikbaar. Geen ondersteuning van de bedrijfsprocessen.
  • Prioriteit 2: Urgent
    ERP systeem bruikbaar met grote beperkingen. Bedrijfsprocessen kunnen beperkt doorgang vinden.
  • Prioriteit 3: Niet urgent
    ERP systeem bruikbaar maar met ongemakken. Bedrijfsprocessen kunnen doorgang vinden, maar verbetering/wijziging is gewenst.
  • Prioriteit 4: Optimalisatie
    Bedrijfsprocessen kunnen normaal doorgang vinden, maar optimalisatie is gewenst.

Een van de medewerkers van de ERP supportafdeling zal gegarandeerd binnen onderstaande responstijden contact met u opnemen om samen tot een goed resultaat te komen.

FAQ

Hoe maak ik een verzending ongedaan?

Het ongedaan maken van een verzending is alleen mogelijk indien de verzending nog niet is gefactureerd. Als dit nog niet het geval is kan een verzending alsvolgt ongedaan gemaakt worden.

Open de betreffende geboekte verzending. Ga naar tabblad Regels. Selecteer hier de verzendregel die ongedaan gemaakt moet worden en ga naar Functies | Verzending ongedaan maken. 

Hoe kan ik een bankafschrift importeren?

Om een bankafschrift te importeren gaat u naar Financieel Beheer | Grootboek | Bankafschriften importeren. Selecteer vervolgens het juiste importprotocol en selecteer het juiste afschrift. Het geïmporteerde bankafschrift verschijnt in uw scherm.

Hoe maak ik een reservering in mijn verkooporder ongedaan?

Ga op de verkooporder naar tabblad Regels. Selecteer de betreffende regel en kies voor Functies | Reserveren. Kies hier voor Huidige regel annuleren. 

Waar kan ik zien wat er met artikelen van 1 lotnummer is gebeurd?

Ga naar de betreffende artikelkaart en open de Artikelposten. Zet in de kolom Lotnummer een filter op het betreffende nummer. Nu is inzichtelijk wat alle inkomende en uitgaande posten zijn van dit betreffende lotnummer.

Support Lifecycle
Wij zullen onze oplossingen blijven ondersteunen, zolang Microsoft de betreffende NAV versie ondersteunt.

NAV Roadmap
Onze oplossing bevat de laatste technologische en functionele ontwikkelingen van Dynamics NAV2013, waaronder nieuwe interfaces als web browser client en Windows client. De Microsoft SQL server leent zich goed voor krachtige reporting en analyse mogelijkheden.

Na een nieuwe roll up van Microsoft zetten wij middels een pushtool de aanpassingen in de vorm van een transport klaar voor de klant. De klant kan dit transport vervolgens zelf inlezen om hun versie van NAV up-to-date te houden.

Ontwikkelingen in de markt worden actief in de gaten gehouden zodat we onze klanten snel kunnen informeren wanneer en hoe deze ontwikkelingen worden verwerkt in onze oplossing.

Periodiek worden er klantendagen gehouden, waar klanten hun ervaringen en wensen met ons en elkaar kunnen delen. Zo kunnen wij, samen met onze klanten, onze oplossing uitbreiden en versterken.

Verklaring Directie
In overeenstemming met de Microsoft richtlijnen bieden wij support voor dezelfde versies van Microsoft Dynamics NAV, als Microsoft doet. Wij blijven onze oplossingen voortdurend verbeteren en upgraden naar de nieuwste versie van Microsoft Dynamics NAV binnen 9 maanden na verschijning van deze versie.

Prioriteit 1

Binnen 2 uur

Prioriteit 2

Binnen 4 uur

Prioriteit 3

Binnen 8 uur

Prioriteit 4

Binnen 16 uur

Veel bedrijven maken naar volle tevredenheid gebruik van onze producten en diensten. Graag brengen wij u ook persoonlijk in contact met onze klanten.

Wilt u meer informatie over referenties? Neem vandaag contact met ons op.