Veel tijd én geld besparen met inkoopfactuur scanning?

Als organisatie bent u continu bezig uw klanten tevreden te houden met een gezonde marge voor uw organisatie. Optimalisatie van bedrijfsprocessen is dan ook een continu proces. Automatisering kan daarin ondersteuning bieden aan uw medewerkers.

Veel tijd en geld kan er bespaard worden rondom de financiële en administratieve processen die betrekking hebben tot inkoopfacturen. Met de nieuwe module (add-on) rondom inkoopfactuur scanning hebben de eerste klanten nu een aanzienlijke optimalisatie bereikt.

Wat zijn voor u de voordelen?:

  • Automatische invoer van papieren facturen en PDF-documenten die direct worden herkend en ingelezen in Microsoft Dynamics NAV;
  • Op basis van de herkenning wordt er een boekingsvoorstel klaargezet;
  • Het systeem is zelflerend, waardoor de prestaties nóg verder gemaximaliseerd worden;
  • Digitale accordering, waardoor altijd inzichtelijk is waar een factuur in het proces is;
  • Door handmatige invoer overbodig te maken worden tijdsbesparing en foutreductie gerealiseerd;

Het betreft een standaardoplossing, volledig geïntegreerd in de NAV omgeving.

Inmiddels profiteren al vele klanten van deze oplossing.  Ook een aantal WSB klanten is reeds overstapt en ervaart de voordelen!

Klik hier voor een demo filmpje

Wilt u meer informatie over Inkoopfactuur scanning? Neem dan contact op met Ingeborg Heystek

inkoopfactuur scanning

“We krijgen door Dynamics NAV van WSB Solutions nu veel beter inzicht in wat we wel en niet kunnen beloven aan onze klanten” – Exalto