Document Creator

Het maken en aanpassen van rapporten in Business Central was nog nooit zo snel en gemakkelijk.

Document Creator

Als u lay-outs voor documenten, zoals facturen of orderbevestigingen, wilt maken of bewerken, kost u dit veel tijd met de standaard reporting tools voor Microsoft Dynamics 365 Business Central. Zelfs het doorvoeren van de kleinste aanpassing zorgt al snel voor veel werk. Met Document Creator is dat voorbij! Document Creator maakt het maken en bewerken van rapport-layouts gemakkelijk middels een intuïtieve report designer, waarmee ook eindgebruikers zonder geavanceerde technische kennis zelf aanpassingen kunnen maken.

Bespaart veel tijd

Document Creator is een add-on voor Microsoft Dynamics 365 Business Central die u enorm veel tijd bespaart. Zowel het maken van nieuwe rapporten als het aanpassen van bestaande rapporten is makkelijk doordat u direct vanuit de rapport-designer een afdruk-voorbeeld kunt genereren met de daadwerkelijke data uit uw Microsoft Dynamics 365 Business Central database!

Uitgebreide rapport-designer

Document Creator bevat een eenvoudig te gebruiken standalone rapport-designer (op basis van bewezen technologie, in gebruik en ontwikkeling sinds 1998, in >50 landen, door >20K gebruikers) met uitgebreide functionaliteit afgestemd op Microsoft Dynamics 365 Business Central. De rapport-designer bevat onder meer de volgende functionaliteit:

  • Voeg gemakkelijk velden en besturingselementen toe via drag & drop
  • Genereer barcodes voor velden/expressies (waaronder, maar niet beperkt tot, Code39/93/128, EAN-8/13/128, UPC-A/E0/E1 en QR codes)
  • Bekijk een voorbeeld van wijzigingen rechtstreeks met gegevens uit Business Central
  • Exporteer naar diverse bestandsformaten (waaronder PDF, Word en Excel)
  • Gebruik HTML tags en CSS in Text-objecten
  • Gebruik geavanceerde besturingselementen, waaronder Scalable Vector Graphics (SVG), Subreports, Shapes, Charts en Rich Text

Document Creator - 01

Essentiële functionaliteit voor Dynamics 365 Business Central

Daar bovenop voegt de Document Creator add-on onmisbare functionaliteit aan Microsoft Dynamics 365 Business Central toe, denk o.a. aan de volgende functionaliteit:

  • Automatisch archiveren en herstellen van vorige versies van rapport lay-outs
  • Maak export-profielen om naar wens in te stellen hoe documenten naar PDF, Word of Excel opgeslagen zullen worden
  • Pas zelf vertalingen van rapport labels aan, direct in Business Central
  • Exporteer en importeer layouts van een Business Central database naar een ander formaten
  • Gebaseerd op FastReports (wordt gebruikt sinds 1998, in meer dan 50 landen en door meer dan 20.000 gebruikers)
  • Converteer rapport lay-outs van classic NAV reports óf RDLC lay-outs

Functies en voordelen

  • Bespaar een hoop tijd op het ontwikkelen van lay-outs
  • Een uitgebreide rapport-designer (geen beperkingen t.o.v. de standard report tooling, alleen maar veel meer mogelijkheden)
  • Bekijk afdrukvoorbeelden van wijzigingen rechtstreeks vanuit de rapport-designer met uw gegevens uit Business Central
  • Exporteer naar diverse bestandsformaten (waaronder PDF, Word en Excel)
  • Zonder problemen te gebruiken naast uw bestaande RDLC of Word lay-outs (dus geen desinvesteringen op bestaande rapporten)
  • Converteer Dynamics NAV en RDLC rapport lay-outs

Document Creator uitproberen?

Meer informatie over Document Creator vind u op onze product website www.document-creator.com. Daar vind u bijvoorbeeld meer informatie over de add-on, prijzen en een gratis demo versie voor Microsoft Dynamics 365 Business Central on-premise.

Werkt u met Microsoft Dynamics 365 Business Central online en wilt u direct aan de slag? Probeer de Document Creator app en neem contact met ons op voor een productsleutel voor de proefversie.

>> GRATIS PROEFVERSIE