Simple-Simon
Apps

Simple-Simon
 

Bespaar jezelf een hoop papierwerk door jullie werkbonnen eenvoudig te digitaliseren met de Slimme Werkbon App van Simple-Simon. Niet langer werken met papieren werkbonnen, maar gemakkelijk en snel online werkbonnen aanmaken en plannen. Dankzij de slimme integratie met Microsoft Dynamics 365 Business Central beheer je stamdata (zoals klanten, artikelen, producten en orders) ongecompliceerd op één plek, namelijk gewoon in Business Central.

Verhoog je werkkwaliteit & bespaar direct tijd en kosten

Als ondernemer wil je niet onnodig veel tijd besteden aan het ontcijferen en overtypen van werkbonnen, het voeren van dubbele administraties en het zoeken naar kwijtgeraakte papieren werkbonnen. De Slimme Werkbon App van Simple-Simon biedt een alles-in-één oplossing waarmee je direct inzicht hebt in al je afspraken en werkzaamheden, registreer gemakkelijk je reis- en werktijd, verbruikte materialen, maak foto’s, vul formulieren in en laat de klant digitaal ondertekenen. Zo vereenvoudig je niet alleen je werkprocessen, maar bespaar je bovendien ook tijd en geld. Gegevens worden tussen kantoor en de buitendienst medewerkers / monteurs realtime gesynchroniseerd. Denk hierbij aan planning, status van werkzaamheden, bijlagen en nog veel meer.

Enkele functionaliteiten van de werkbon app van Simple-Simon zijn:

Grafisch planbord
Een efficiënte planning doordat je altijd en overal inzicht hebt in je planning. Niet alleen via je desktop, maar ook op smartphone of tablet. Personaliseer naar je eigen wensen, zo bekijk je de planning per dag, week of zelfs per jaar.

Kantoormodule
Belangrijke informatie beheren vanuit één omgeving. Van klantgegevens tot aan het beheren van je artikelen. Koppel je met Business Central, dan worden je gegevens automatisch overgenomen in Simple-Simon.

Mobiele app
Altijd inzicht in je planning, onderweg of bij de klant. Doordat de app realtime synchroniseert met de kantoormodule zijn gegevens altijd actueel. Dankzij de historie per locatie, heb je ook altijd inzicht in eerder uitgevoerde werkzaamheden en afspraken.

Plan je projecten
Zowel op kantoor als onderweg eenvoudig werkbonnen maken, plannen en eventueel wijzigen. Met de optie ‘herhaal planning’ kan je ook terugkerende werkzaamheden simpel plannen.

Personaliseren
Personaliseer Simple-Simon volledig naar uw wensen en behoeften, zo sluit de werkbon app altijd aan bij uw bedrijfsimago. Maak onder andere een eigen lay-out voor uw werkbonnen en eigen formulieren.

Integratie met Business Central

Met een paar muisklikken, heb je vanuit je Simon kantooromgeving zelf de koppeling met Business Central in minder dan 5 minuten gemaakt. Simple-Simon haalt onder andere je artikelen, klanten, orders en bezoek- en afleveradressen op uit Business Central. Deze zijn direct beschikbaar. Gearchiveerde werkbonnen worden automatisch teruggestuurd als order of concept factuur.

Screenshots

Screenshot Simple Simon app Business Central

Screenshot Simple Simon app Business Central

Screenshots app

Screenshot Simple Simon app    Screenshot Simple Simon app    Screenshot Simple Simon app
Klik op de afbeeldingen voor een vergroting

Meer weten?

Laten we eens kennis maken. Neem contact op met Maurice.