Optimaliseer de bedrijfsprocessen van uw groothandel
Heeft u te weinig grip op processen, onvoldoende inzicht in kosten, leveringen en de voorraad en stuurt u te veel op gevoel? Al die onzekerheden kunnen een goede leverbetrouwbaarheid, klanttevredenheid en winstgevendheid in de weg staan, terwijl u juist wilt groeien.
Hoe fijn zou het zijn om die inzichten wel te hebben, zodat u de juiste beslissingen kunt maken. U voorkomt hiermee lange levertijden, dat uw marges onder druk staan, een hoop dode voorraad en inefficiency in bedrijfsprocessen. Uw medewerkers kunnen slimmer en productiever werken en uw klanttevredenheid schiet omhoog.
Laat u van A tot Z ontzorgen en kies voor een toekomstbestendige totaaloplossing: Tech Trade.
Tech Trade - Ketenintegratie voor technische groothandels in bouwmaterialen en ijzerwaren
Tech Trade is een toekomstbestendige totaaloplossing speciaal voor technische groothandelsbedrijven. Het is een combinatie van Microsoft Dynamics 365 Business Central aangevuld met bewezen apps die helpen uw bedrijfsprocessen te optimaliseren.
✔️ Volledige ketenintegratie
✔️ Snellere doorlooptijd van order tot levering
✔️ Software die inzicht geeft in voorraadbeheer en processen
✔️ Extra omzetkanaal met een slimme webshop
Tevreden groothandels over ons
Boom BV
Boom BV was op zoek naar een IT-leverancier die hen kon helpen met Microsoft Azure, Office 365 én Business Central. Vanuit een longlist van 10 partijen, kozen ze voor WSB.
We zitten middenin een digitale transformatie die door de coronapandemie nog eens flink versneld is. Dit zorgt voor nieuwe kansen maar ook voor disruptie van uw huidige bedrijfsvoering. Daarom is het belangrijk te (blijven) investeren in (online) interactie met klanten en in flexibele processen die snel kunnen worden aangepast aan veranderende omstandigheden.
Tech Trade is de software die technische groothandels helpt met het optimaliseren van uw bedrijfsprocessen en voorraadbeheer. Hierdoor bent u in staat uw leverbetrouwbaarheid, klanttevredenheid en winstgevendheid te vergroten. Het moderne Microsoft Cloud platform waarop de oplossing is gebaseerd, maakt het eenvoudig om processen aan te passen wanneer uw klanten of de omstandigheden daarom vragen.
De implementatie van Tech Trade in uw organisatie is erop gericht om u zo snel mogelijk gebruik te laten maken van de waarde die Tech Trade uw bedrijf biedt. Dit betekent dat we samen eerst bepalen wat voor u de belangrijkste bedrijfsprocessen en functionaliteiten zijn. Vervolgens gaan we deze processen stapsgewijs inrichten waarbij we gebruik maken van de agile methode; we werken met implementatiesprints van telkens twee weken. Iedere sprint eindigt met een sprintdemo waarin de gebruikers de ingerichte processen demonstreren aan hun collega’s.
Flexibel
Voor de start van iedere sprint bepalen we welke functionaliteit we gaan inrichten. Globaal is natuurlijk tevoren al bepaald welke functionaliteit nodig is. Maar gedurende het onboardingstraject zien we dat gebruikers, naarmate ze Tech Trade steeds beter leren kennen, vaak tot aangepaste inzichten en wensen komen. Onze agile aanpak staat in het teken van het creëren van waarde voor de klant; wanneer er sprake is van nieuwe inzichten is er ruimte om bij te sturen en hierop in te spelen.
Livegang
We gaan door met het uitvoeren van de sprints totdat de primaire bedrijfsprocessen met Tech Trade goed kunnen worden uitgevoerd; dat is het moment waarop de livegang plaatsvindt. Op deze wijze haalt u zo snel mogelijk rendement uit uw investering. Na de livegang vindt, op dezelfde agile manier, nog een verdere inrichting en optimalisatie plaats tot uw doelstellingen bereikt zijn.
Klik op de afbeelding voor een vergroting
Al 100+ tevreden groothandels profiteren van onze totaaloplossing en bewezen agile-aanpak:
We weten wat er bij groothandels speelt
Eigen ontwikkelaars die (i.s.m. Microsoft) alles bouwen en testen
ISO-gecertificeerd & Microsoft Gold partner
Persoonlijke, no-nonsense aanpak
Support op basis van Xperience Level Agreement
Ook na oplevering zijn we er uiteraard voor u. Want eigenlijk gaat het dan pas echt beginnen.
Gangbare supportovereenkomsten zijn vaak geschreven vanuit technisch of product perspectief. Ze beschrijven op welke dienstverlening u recht heeft. Alhoewel deze afspraken belangrijk zijn spelen er ook andere factoren een rol in de manier waarop u de geleverde service & support ervaart. Met de huidige business dynamiek, waarin verandering de nieuwe “status quo” is, past een meer wendbare vorm van service & support. Een vorm gericht op een moderne werkwijze waarbij continu voor u belangrijke verbeteringen en optimalisaties in Tech Trade worden gefaciliteerd. Zodat u telkens kunt inspelen of de behoeften van uw klanten die ook altijd in beweging zijn.
Wij bieden u daarom een XLA; een Xperience Level Agreement waarin uw bedrijfsvoering, uw medewerker en uw beleving van de waarde van Tech Trade centraal staan. We begrijpen dat niet elke klant dezelfde wensen heeft en daarom hebben we de dienstverlening onderverdeeld in een drietal serviceniveaus:
Focus
✔ U wilt niet te veel meer investeren in uw applicaties, maar wel up to date blijven.
✔ Continuïteit, ondersteuning, en adhoc kennis zijn belangrijk voor u.
Extra Focus
✔ U heeft specifieke wensen want uw applicatie is onderdeel van uw onderscheidend vermogen.
✔ Continuïteit, full service support en transparante samenwerking zijn belangrijk voor u.
✔ U wilt regelmatig uw proces verder optimaliseren of aan passen naar aanleiding van recente ontwikkelingen.
Maximale Focus
✔ U opereert in een snelle markt en daarom zijn innovatie en onderscheidend vermogen cruciaal voor het succes van uw organisatie.
✔ Continuïteit, full service support, transparante samenwerking en training is belangrijk voor u en uw organisatie
✔ U wenst uw proces continue te optimaliseren of aan te passen. Voorop lopen in ontwikkelingen is van strategisch belang.
Wilt u weten of Tech Trade iets is voor uw organisatie?
Boek hieronder een sessie met onze expert Vincent. Het is gratis, vrijblijvend en u kunt al uw vragen bij hem kwijt, dus niets staat u meer in de weg om een afspraak in zijn agenda te plannen.
Om uw bezoek aan onze website zo relevant mogelijk te maken, maakt onze website gebruik van tracking technologie (zie hier ons privacy statement). Volgens de AVG-richtlijnen moeten we u hierop attenderen en vragen we toestemming voor het gebruik hiervan.