ict groothandel
Terug naar het overzicht
Branche

Bedrijfsprocessen optimaliseren voor Groothandels

Optimaliseer de bedrijfsprocessen van jouw groothandel

Heb je te weinig grip op processen, onvoldoende inzicht in kosten, leveringen en de voorraad en stuur je te veel op gevoel? Al die onzekerheden kunnen een goede leverbetrouwbaarheid, klanttevredenheid en winstgevendheid in de weg staan, terwijl je juist wilt groeien.

Hoe fijn zou het zijn om die inzichten wel te hebben, zodat je de juiste beslissingen kunt maken. Je voorkomt hiermee lange levertijden, dat jouw marges onder druk staan, een hoop dode voorraad en inefficiency in bedrijfsprocessen. Jouw medewerkers kunnen slimmer en productiever werken en de klanttevredenheid schiet omhoog.

Laat je van A tot Z ontzorgen en kies voor een toekomstbestendige totaaloplossing.

ERP-software voor groothandels

Speciaal voor groothandelsbedrijven hebben wij een aantal apps ontwikkeld met functionaliteiten die iedere groothandel in zijn ERP-systeem wil. Het is een combinatie van Microsoft Dynamics 365 Business Central aangevuld met bewezen apps die helpen je bedrijfsprocessen te optimaliseren.

✔️ Volledige ketenintegratie
✔️ Snellere doorlooptijd van order tot levering
✔️ Software die inzicht geeft in voorraadbeheer en processen
✔️ Extra omzetkanaal met een slimme webshop

Tevreden groothandels over ons

Digitale Transformatie = kansen

We zitten middenin een digitale transformatie. Dit zorgt voor nieuwe kansen maar ook voor disruptie van je huidige bedrijfsvoering. Daarom is het belangrijk te (blijven) investeren in (online) interactie met klanten en in flexibele processen die snel kunnen worden aangepast aan veranderende omstandigheden.

Wij bieden de software die technische groothandels helpt met het optimaliseren van de bedrijfsprocessen en voorraadbeheer. Hierdoor ben je in staat je leverbetrouwbaarheid, klanttevredenheid en winstgevendheid te vergroten. Het moderne Microsoft Cloud platform waarop de oplossing is gebaseerd, maakt het eenvoudig om processen aan te passen wanneer klanten of de omstandigheden daarom vragen.

Ontdek hoe je hele bedrijf beter en slimmer werkt als je overstapt op een speciaal voor groothandels ontwikkeld ERP-systeem.

Hoe wij je helpen met het gebruik van de software

De implementatie van de ERP-software in je organisatie is erop gericht om jullie zo snel mogelijk gebruik te laten maken van de waarde die de software je bedrijf biedt. Dit betekent dat we samen eerst bepalen wat de belangrijkste bedrijfsprocessen en functionaliteiten voor jullie zijn. Vervolgens gaan we deze processen stapsgewijs inrichten waarbij we gebruik maken van de agile methode; we werken met implementatiesprints van telkens twee weken. Iedere sprint eindigt met een sprintdemo waarin de gebruikers de ingerichte processen demonstreren aan hun collega’s.

Agile aanpak Business Central implementatie Tech Trade

Flexibel

Voor de start van iedere sprint bepalen we welke functionaliteit we gaan inrichten. Globaal is natuurlijk tevoren al bepaald welke functionaliteit nodig is. Maar gedurende het onboardingstraject zien we dat gebruikers, naarmate ze de software steeds beter leren kennen, vaak tot aangepaste inzichten en wensen komen. Onze agile aanpak staat in het teken van het creëren van waarde voor de klant; wanneer er sprake is van nieuwe inzichten is er ruimte om bij te sturen en hierop in te spelen.

Livegang

We gaan door met het uitvoeren van de sprints totdat de primaire bedrijfsprocessen goed kunnen worden uitgevoerd; dat is het moment waarop de livegang plaatsvindt. Op deze wijze haal je zo snel mogelijk rendement uit je investering. Na de livegang vindt, op dezelfde agile manier, nog een verdere inrichting en optimalisatie plaats tot uw doelstellingen bereikt zijn.

Implementatie Busines Central WSB Tech Trade
Klik op de afbeelding voor een vergroting

Al 100+ tevreden groothandels profiteren van onze totaaloplossing en bewezen agile-aanpak:

Branchekennis

We weten wat er bij groothandels speelt

Microsoft

Eigen ontwikkelaars die (i.s.m. Microsoft) alles bouwen en testen

Gecertificeerd

ISO-gecertificeerd & Microsoft Gold partner

Persoonlijk

Persoonlijke, no-nonsense aanpak

Support op basis van Xperience Level Agreement

Ook na oplevering zijn we er uiteraard voor jullie. Want eigenlijk gaat het dan pas echt beginnen.

Gangbare supportovereenkomsten zijn vaak geschreven vanuit technisch of product perspectief. Ze beschrijven op welke dienstverlening je recht hebt. Alhoewel deze afspraken belangrijk zijn, spelen er ook andere factoren een rol in de manier waarop je de geleverde service & support ervaart. Met de huidige business dynamiek, waarin verandering de nieuwe “status quo” is, past een meer wendbare vorm van service & support.

Een vorm gericht op een moderne werkwijze waarbij continu voor jullie belangrijke verbeteringen en optimalisaties worden gefaciliteerd. Zodat je telkens kunt inspelen of de behoeften van jullie klanten die ook altijd in beweging zijn.


Focus

✔ Je wilt niet te veel meer investeren in applicaties, maar wel up-to-date blijven.

✔ Continuïteit, ondersteuning, en adhoc kennis zijn belangrijk voor jullie.



Extra Focus


✔ Je hebt specifieke wensen want jullie applicatie is onderdeel van je onderscheidend vermogen.

✔ Continuïteit, full service support en transparante samenwerking zijn belangrijk voor jullie.

✔ Je wilt regelmatig jullie proces verder optimaliseren of aan passen naar aanleiding van recente ontwikkelingen.



Meer weten?

Laten we eens kennis maken. Neem contact op met Maurice.