Microsoft Dynamics 365 for Sales

Het CRM-systeem voor moderne MKB-bedrijven

CRM voor het MKB

Hebben u en uw verkopers de meeste actuele informatie over klanten inzichtelijk? Wilt u sturen op KPI’s, maar weet u niet wie nu waar mee bezig is en welk project of klant nu precies het meest oplevert?

Vooral veel groeiende en middelgrote bedrijven hebben te maken met dit soort problemen. Het wordt steeds lastiger om al uw accounts en contactpersonen goed bij te houden en inzicht te krijgen in uw verkopen en uw pipeline. Daarnaast wilt u dat verkopers de focus hebben op het scoren van orders en niet op administratieve taken.

Maak kennis met Dynamics 365 for Sales, het CRM-pakket dat u helpt hechte relaties met hun klanten op te bouwen, acties uit te voeren op basis van inzichten, en sneller deals te sluiten. Gebruik Dynamics 365 for Sales om al uw accounts en contactpersonen bij te houden, uw verkopen te verbeteren van potentiële klant tot order, verkoopmaterialen te maken en marketinglijsten en -campagnes te maken. En dit alles geïntegreerd met alle bekende Office 365-applicaties, zodat u niets dubbel hoeft in te vullen.

 

Ja, die tips wil ik graag krijgen >>

Wat is Dynamics 365 for Sales

Dynamics 365 for Sales is CRM-software welke u eenvoudig toegang geeft tot alle activiteiten (o.a. afspraken, telefoongesprekken en taken) gerelateerd aan een lead, klant, leverancier of verkoopkans. Bepaal de relatiestatus, het risico en de beste volgende stap in het verkoopproces, zodat u de focus op de juiste klant houdt met de meeste potentie. Registreer acties en plan opvolgtaken in zodat u uw afspraken met de klant nakomt en geen omzet misloopt.

✔ Optimaliseer verkoopprocessen
✔ Personaliseer betrokkenheid
✔ Haal sneller deals binnen

Het draait veilig in de cloud en is te gebruiken vanuit de browser op uw pc of via de app op uw mobiele telefoon of tablet.

CRM - modern werken voor mkb
Waarom Dynamics 365

Klantgegevens en presetaties inzichtelijk

Veilig
in de cloud

Flexibel &
schaalbaar

Volledige integratie met Office 365

Focus op de juiste klant

✔ Toegang tot alle activiteiten (o.a. afspraken, telefoongesprekken en taken) gerelateerd aan een lead, klant, leverancier of verkoopkans
✔ Vanuit de browser op uw pc of via de app op uw mobiele telefoon of tablet
✔ Registreer acties en plan opvolgtaken in zodat u uw afspraken met de klant nakomt en geen omzet misloopt.

Werk slimmer, bespaar kostbare tijd die u kunt gebruiken voor de dingen waar u goed in bent: orders scoren!

CRM - focus op klant

Microsoft Dynamics 365 for Sales bij Van de Lande


Bij onze klant Van de Lande werken ze met Microsoft Dynamics 365 for Sales.
Bekijk in iets meer dan een minuut wat hen dat brengt.

Stuur uw verkoopteam aan op basis van realtime KPI’s

✔ Verhoog teamprestaties door gebruik te maken van realtime analyses gebaseerd op historische gegevens en voorspellende informatie
✔ Leg doelstellingen vast, volg de activiteiten en resultaten op de voet en stuur uw medewerkers bij waar nodig
✔ Leidt uw verkopers stap voor stap door het verkoopproces (van kennismakingsgesprek tot projectafronding)
✔ Beheer uw pijplijn met voorgedefinieerde interactieve dashboards en grafieken en pas deze naar wens aan

Laat uw verkoopmedewerkers zich op de juiste verkoopkansen focussen, verhoog de productiviteit en daarmee de omzet en uiteindelijk de winst!

CRM - sturen op KPIs

Frank: “Ik laat u hieronder de belangrijkste functionaliteiten zien:”


Excel integratie – 2 min
Eenvoudig data exporteren, wijzigen en importeren


OneNote integratie – 2 min
Eenvoudig klantinformatie centraal opslaan en delen


Outlook integratie – 3 min
Eenvoudig verkooptrajecten beheren

Integratie met Office 365

✔ Laat uw e-mails automatisch met het CRM-systeem synchroniseren
✔ Stel eenvoudig offertes op en stuur deze vanuit Outlook of CRM naar uw contactpersonen
✔ Ontvang automatisch nieuwe leads en houdt klantactiviteiten bij door middel van de social selling integratie met bijvoorbeeld LinkedIn
✔ Exporteer eenvoudig data, bewerk de data snel in Excel en importeer het direct weer terug
✔ Leg klantinformatie in een OneNote-tab vast en deelt dit met collega’s
✔ Beschik op ieder moment over essentiële managementinformatie op basis van al(!) uw bedrijfsdata met Power BI

     

CRM - integratie Office 365

In 5 stappen uw CRM-systeem

CRM stappenplan

1. Werkplek Check

Met onze unieke Werkplek Check onderzoeken we wat de huidige werkwijzes binnen uw organisatie zijn. Het geeft u inzicht waar uw verkoopmedewerkers veel tijd mee kwijt zijn en wat de grootste knelpunten in hun dagelijks werk zijn.

2. Advies

Naar aanleiding van de Werkplek Check krijgt u een advies op maat. U krijgt inzichtelijk hoe efficiënt er binnen uw bedrijf wordt gewerkt en vooral ook hoe er productiever gewerkt kan worden door gebruik te maken van de juiste software. Uiteraard nemen we hierin ook een prijsopgave mee, zodat u weet hoeveel u kunt besparen door gebruik te maken van een goed CRM-systeem.

3. Technische implementatie

Het CRM-pakket Dynamics 365 for Sales kan niet zonder de juiste techniek en goede inrichting. Met deze inrichting, inclusief koppeling met Outlook en de mobiele app, helpen we u graag. Doet u veel aan e-mail marketing en wilt u dat rechtstreeks vanuit CRM doen? Dan biedt de Mailchimp integratie uitkomst. Wilt u optimaal gebruik maken van alle Office-applicaties zoals Excel, Word en OneNote? Dan kunnen we de Office 365 integratie helemaal voor u verzorgen. En uiteraard kunnen we ook andere aanvullende geheel naar wens inrichten.

4. Adoptie

Misschien wel de belangrijkste stap naar een succesvol klantrelatiebeheersysteem: adoptie. Er kan nog zo’n mooie en goede CRM-pakket worden geïmplementeerd, maar als de gebruikers het niet goed of gewoon helemaal niet gebruiken heeft u er niks aan. U kunt alleen van alle voordelen profiteren als u en uw collega’s de software ook echt gaan gebruiken én goed gaan gebruiken. Door middel van een kick-off bij livegang, workshops en opfriscursussen leren uw medewerkers hoe ze het pakket het beste kunnen gebruiken.

5. Support

Na implementatie zorgen dat we uw omgeving “in de lucht blijft”. We voorkomen storingen en mocht er onverhoopt toch een probleem zijn, dan lossen we die zo snel en spoedig mogelijk voor u op.

Stel hier uw eigen CRM-pakket samen

Werken in de cloud
Microsoft Dynamics
De 3B's van Cyber Security