D365 Care: altijd de juiste aandacht voor uw bedrijfsprocessen

Heeft u als Dynamics 365 gebruiker vaak wisselende aanspreekpunten bij uw IT-partner, mist u een een stukje pro-actieve monitoring en inspraak in ontwikkeling van software die er in uw branche echt toe doet? Kortom: mist u een partner die, buiten dat hij u ontzorgt (want dat doen ze allemaal 😉), de juiste focus voor u heeft, continu met u meedenkt en u echt vooruit helpt? Dan is D365 Care van WSB de ondersteuning die u nodig heeft om de concurrentie voor te blijven.

Krijg toegang tot onze uitgebreide kennisbank, hulp bij nieuwe softwareversies, een vast aanspreekpunt, pro-actieve monitoring, geplande gesprekken en zelfs de mogelijkheid tot periodieke trainingen, innovatiegesprekken en nog veel meer.

Met D365 Care krijgt u de ondersteuning die bij uw bedrijf past, zodat u zich optimaal kunt focussen. Hoeveel focus wilt u hebben om optimaal te presteren?

Onze D365 Care serviceniveaus

Focus

✔ U wilt niet te veel meer investeren in uw applicaties, maar wel up to date blijven.

 
✔ Continuïteit, ondersteuning, en adhoc kennis zijn belangrijk voor u.

 

 
 

Extra Focus

✔ U heeft specifieke wensen want uw applicatie is onderdeel van uw onderscheidend vermogen.

✔ Continuïteit, full service support en transparante samenwerking zijn belangrijk voor u.

✔ U wilt regelmatig uw proces verder optimaliseren of aan passen naar aanleiding van recente ontwikkelingen.

Maximale Focus

✔ U opereert in een snelle markt en daarom zijn innovatie en onderscheidend vermogen cruciaal voor het succes van uw organisatie.

✔ Continuïteit, full service support, transparante samenwerking en training is belangrijk voor u en uw organisatie

✔ U wenst uw proces continue te optimaliseren of aan te passen. Voorop lopen in ontwikkelingen is van strategisch belang.

Wat krijgt u?

Focus Extra Focus Maximale Focus

Support

Op nacalculatie

Toegang tot kennisdatabank

Hulp bij nieuwe versie

Evaluatiegesprek

Jaarlijks

Halfjaarlijks

Per kwartaal

Vast aanspreekpunt

Resultaatverplichting (SLA)

Wijzigingsverzoeken uitschrijven

4x p/jaar

6x p/jaar

Deelname gebruikersgroep

Pro-actieve monitoring

Innovatiegesprekken

Training nieuwe medewerkers

Gecontroleerde update

Meer weten?

Weet u al welk serviceniveau u wilt of twijfelt u nog?

Laat weten wie u bent, dan nemen we contact met u op om samen uw situatie te bekijken.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.