D365 Care: altijd de juiste aandacht voor uw bedrijfsprocessen

Heeft u als Dynamics 365 gebruiker vaak wisselende aanspreekpunten bij uw IT-partner, mist u een een stukje pro-actieve monitoring en inspraak in ontwikkeling van software die er in uw branche echt toe doet? Kortom: mist u een partner die, buiten dat hij u ontzorgt (want dat doen ze allemaal 😉), de juiste focus voor u heeft, continu met u meedenkt en u echt vooruit helpt? Dan is D365 Care van WSB de ondersteuning die u nodig heeft om de concurrentie voor te blijven.

Krijg toegang tot onze uitgebreide kennisbank, hulp bij nieuwe softwareversies, een vast aanspreekpunt, pro-actieve monitoring, geplande gesprekken en zelfs de mogelijkheid tot periodieke trainingen, innovatiegesprekken en nog veel meer.

Met D365 Care krijgt u de ondersteuning die bij uw bedrijf past, zodat u zich optimaal kunt focussen. Hoeveel focus wilt u hebben om optimaal te presteren?

Onze D365 Care serviceniveaus

Focus

✔ U wilt niet te veel meer investeren in uw applicaties, maar wel up to date blijven.

 
✔ Continuïteit, ondersteuning, en adhoc kennis zijn belangrijk voor u.

 

 
 

Extra Focus

✔ U heeft specifieke wensen want uw applicatie is onderdeel van uw onderscheidend vermogen.

✔ Continuïteit, full service support en transparante samenwerking zijn belangrijk voor u.

✔ U wilt regelmatig uw proces verder optimaliseren of aan passen naar aanleiding van recente ontwikkelingen.

Maximale Focus

✔ U opereert in een snelle markt en daarom zijn innovatie en onderscheidend vermogen cruciaal voor het succes van uw organisatie.

✔ Continuïteit, full service support, transparante samenwerking en training is belangrijk voor u en uw organisatie

✔ U wenst uw proces continue te optimaliseren of aan te passen. Voorop lopen in ontwikkelingen is van strategisch belang.

Wat krijgt u?

Focus
€ 10,50 per maand
Extra Focus
€ 10,50 per maand
Maximale Focus
€ 10,50 per maand

Support

Op nacalculatie

Toegang tot kennisdatabank

Hulp bij nieuwe versie

Evaluatiegesprek

Jaarlijks

Halfjaarlijks

Per kwartaal

Vast aanspreekpunt

Resultaatverplichting (SLA)

Wijzigingsverzoeken uitschrijven

4x p/jaar

6x p/jaar

Deelname gebruikersgroep

Pro-actieve monitoring

Innovatiegesprekken

Training nieuwe medewerkers

Gecontroleerde update