Waar moet ik mijn documenten nu opslaan? OneDrive? Teams? Fileserver?

Waar moet ik mijn documenten nu opslaan? Op m’n OneDrive? In Teams? Of misschien nog op de fileserver? Een vraag waar veel bedrijven en medewerkers mee worstelen.

Veel bedrijven zijn het laatste jaar gaan werken met Microsoft 365 (beter bekend onder de oude naam Office 365) en Teams. Bij veel van hen is er onduidelijkheid hoe je documenten onderbrengt in deze diensten met een duidelijke structuur / indeling en onderlinge afspraken. Bij u ook?

Speciaal voor al die bedrijven hebben we een video gemaakt.
Hieronder kunt u hem gratis downloaden.

waar documenten opslaan in microsoft 365

Video

In 3 kwartier vertellen Arwen en Henko u alles wat u moet weten. U krijg uitleg en handvaten over hoe je dit het slimst kunt aanpakken; ook met het oog op de toekomst. Want misschien wil je op den duur wel van de fileserver af als je die nog hebt.

Kortom, een video voor iedereen die het overzicht mist in Microsoft 365 en/of dit aan medewerkers zou willen meegeven.

Vul hieronder uw gegevens in en u krijgt direct toegang tot de video!


 

 
video documentopslag microsoft 365 teams