Meer productiviteit, betere samenwerking en minder administratieve rompslomp: elk bedrijf zou wel een moderne manier van werken willen hanteren. Zeker in de groothandel bent u liever bezig met het wegzetten van materialen dan met het wegwerken van e-mail. Maar beginnen met modern werken kan een hele stap zijn. Want waar begin je? Welke processen kun je allemaal moderniseren? En hoe zorgt u ervoor dat medewerkers de nieuwe manier van werken omarmen?
In dit stappenplan leest u hoe u in 5 stappen uw groothandel moderniseert en uw medewerkers in staat stelt om meer te doen met minder gedoe.
Ontdek:
✔ Hoe een overstap naar de cloud helpt efficiĆ«nter te werken
✔ Waarom 40% van de Nederlandse werknemers vindt dat ze in hun werk worden belemmerd
✔ Hoe u het gebruik van e-mail in uw groothandel drastisch terugdringt
✔ Waarom het niet centraal opslaan van documenten uw succes in de weg staat
✔ Waarom het zo belangrijk is uw medewerkers goed te trainen om optimaal van technologie gebruik te maken
Download het gratis e-book nu!