Terug naar het overzicht
Bedrijfsapplicaties

Alle uitgaande documenten in één keer verwerken met Document Mail Queue

Stefan Klop
Stefan Klop
Geplaatst op 12 september 2022

Wil je volledige controle over de documenten en bijlagen die je vanuit Microsoft Dynamics 365 Business Central verstuurt? Wil je verschillende bijlagen in één keer meesturen met je e-mail? Met Document Mail Queue regel je het in een handomdraai.

Wat doet Document Mail Queue?

Apportunix (zie kader) faciliteert partners met een flink aantal betrouwbare en eenvoudige apps die Dynamics 365-gebruikers helpen nóg efficiënter te werken en meer inzichten te krijgen om betere zakelijke beslissingen te nemen. Document Mail Queue is een van die apps. Het is een heel compacte app waarmee je het versturen van e-mails kunt verzamelen. Document Mail Queue is volledig geïntegreerd in Business Central en maakt zoveel mogelijk gebruik van de standaardinstellingen. Dit garandeert een snelle setup van de app.

Apportunix is onze merknaam waaronder we apps ontwikkelen voor Business Central. Deze apps bieden organisaties extra functionaliteiten om slimmer, veiliger en efficiënter te werken met Business Central.

Hoe maakt Document Mail Queue je het leven gemakkelijker?

Document Mail Queue zorgt dat je niet elk document apart hoeft te mailen, maar maakt het mogelijk e-mails te verzamelen en in één keer te verwerken. Dit kan handmatig, maar ook op een vooraf gepland tijdstip of bijvoorbeeld elk uur met behulp van de Job Queue. Document Mail Queue maakt een logfile van wanneer e-mails en bijlagen zijn verzonden en naar wie. Je kunt zelfs een standaard bijlage instellen die met elke mail mee moet, zoals bijvoorbeeld je algemene voorwaarden.

Documenten verwerken in Business Central

Integraties met andere apps

Document Mail Queue werkt naadloos samen met onze andere apps. Zo kun je bijvoorbeeld PDF Merge toepassen op documenten die je geautomatiseerd verzendt met Document Mail Queue. Onze apps zijn zo generiek gebouwd, dat ze ook heel eenvoudig samenwerken met apps van derden.

De voordelen op een rijtje

• Uitgaande documenten verwerken via de Document Mail Queue
• Documenten worden na het posten automatisch toegevoegd aan de Document Mail Queue
• Volledig logboek van de uitgaande documenten en e-mails
• Eenvoudig inzicht in de status van de wachtrij-invoer met statuskleurindicatoren
• Volledige integratie in standaard Business Central
• Elf ondersteunde documenttypen, waaronder verkoopfacturen, servicefacturen, herinneringen, verkoop- en inkooporders en verkoopzendingen

Wat zijn de kosten?

De prijs is per gebruiker per maand. De exacte prijzen binnen en buiten Europa, vind je hier.