Webinar Documenten opslaan in Teams 23 februari, 13:00 - 14:00

Webinar ‘Documenten opslaan in Microsoft 365’

Dit event is al verlopen. U kunt zich hier niet meer voor aanmelden.
Bekijk alle events

Waar moet ik mijn documenten nu opslaan? Op m’n OneDrive? In Teams? Of misschien nog op de fileserver? Iets waar veel organisaties mee worstelen.

Veel bedrijven zijn het laatste jaar gaan werken met Microsoft 365 (beter bekend onder de oude naam Office 365) en Teams. Bij veel van hen is er onduidelijkheid hoe je documenten onderbrengt in deze diensten met een duidelijke structuur / indeling en onderlinge afspraken. Bij u ook?

Aankomende dinsdag 23 februari om 13:00 uur verzorgen wij een webinar over documentenopslag in Microsoft 365. In dit (gratis) webinar krijgt u uitleg en handvaten over hoe je dit het slimst kunt aanpakken; ook met het oog op de toekomst. Want misschien wil je op den duur wel van de fileserver af als je die nog hebt. Kortom, een webinar voor iedereen die het overzicht mist in Microsoft 365 en/of dit aan medewerkers zou willen meegeven.

Schrijf u nu in en reserveer uw plek!