Webinar Documenten opslaan Teams OneDrive SharePoint 9 maart, 11:00 - 12:00

Webinar ‘Documentenstructuur in Teams, OneDrive & SharePoint’

Dit event is al verlopen. U kunt zich hier niet meer voor aanmelden.
Bekijk alle events

Waar moet ik mijn documenten nu opslaan? Op m’n OneDrive? In Teams? Of misschien nog op de fileserver? Veel organisaties worstelen met deze vragen, blijkt wel uit de vele vragen die we hierover krijgen.

Veel bedrijven zijn gaan werken met Microsoft 365 (beter bekend onder de oude naam Office 365) waar Teams, OneDrive en SharePoint onderdeel van zijn. Er is vaak veel onduidelijkheid hoe je documenten onderbrengt in deze diensten met een duidelijke en logische structuur / indeling en onderlinge afspraken. Bij jullie ook?

Donderdag 9 maart om 11:00 geven onze Jeska van Selm en Rick van Grondelle een webinar over documentenopslag in Microsoft 365. In dit (gratis) webinar krijg je uitleg en handvatten over hoe je dit het slimst kunt aanpakken; ook met het oog op de toekomst. Want misschien wil je op den duur wel van de fileserver af als je die nog hebt. Kortom, een webinar voor iedereen die het overzicht mist in Microsoft 365 en/of dit aan medewerkers zou willen meegeven.

Datum: donderdag 9 maart
Tijd: 11:00 – ca. 12:00 uur (afhankelijk van het aantal vragen tijdens en na het webinar)
Presentatoren: Jeska van Selm en Rick van Grondelle

   Rick van Grondelle

Inschrijven

Reserveer hieronder je (virtuele) stoel om het webinar gratis bij te wonen.

Naar inschrijfformulier

Na inschrijving krijg je een Outlook agenda-item in je mailbox met de link naar het webinar.