ICT Beheer & Support

WSB als ICT-afdeling binnen uw bedrijf

Dat scheelt een hoop zorgen. En kosten.

Syteembeheer uitbesteden

Net als een machine of een auto, heeft ook uw ICT-omgeving onderhoud nodig om optimaal te blijven presteren. Maar een eigen IT-afdeling of IT-beheerder brengt vaak hoge kosten met zich mee. Door het uitbesteden van uw systeembeheer kunt u kosten besparen en brengt u meer continuïteit in uw onderneming.

Tal van klanten hebben hun systeembeheer bij ons uitbesteed. Wij controleren hun netwerken dagelijks proactief op allerlei kritieke punten als schijfruimte, performance, antivirus, verbindingen, back-ups, beveiliging, etc. Hiermee nemen wij hen veel zorgen uit handen en voorkomen we storingen. Mochten er onverhoopt toch een probleem of storing zijn, dan lossen we die zo snel en zo goed mogelijk op.

Systeembeheer uitbesteden

Voordelen

Als u kiest voor het uitbesteden van uw systeembeheer bij WSB Solutions, profiteert u direct van een aantal mooie voordelen:

  • Kostenbesparing: geen loonkosten eigen IT-beheerder(s)
  • Geen zorgen over back-ups, updates, beveiliging, antivirus, etcetera
  • 24-uurs monitoring en bewaking van uw ICT-omgeving
  • Opgeleide supportdesk voor al uw vragen
  • Betalen naar gebruik: per server/werkplek per maand
  • Maandelijkse rapportage van performance van uw systemen

– – – – – – – René Hamersma, Oversluizen Thermal Engineering – – – – – – –

Rene Hamersma - Oversluizen Thermal Engineering

“Ik zocht een IT-partner die het grote geheel wilde doen en waarbij ik zelf het eigen beheer kon blijven doen. En dat was voor WSB geen probleem. Die flexibiliteit is voor mij de doorslaggevende factor geweest.”

Hoe werkt het?

Onder Beheer & Support vallen het beheer van uw IT-omgeving en ondersteuning door de WSB Supportdesk.

Beheer
Uw netwerk wordt continu gemonitord. Zo worden problemen snel en vroegtijdig onderkend. Problemen – zoals uitval van een harde schijf – worden voordat het probleem er daadwerkelijk is, gesignaleerd en opgepakt. Zo kan het zijn dat wij ons al bij u melden voordat het probleem zich heeft voorgedaan. Maar ook de noodzakelijke updates worden uitgevoerd op een zo’n gunstig mogelijk tijdstip voor u, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over eventuele niet productieve uren van uw werknemers. Zo blijft uw IT-omgeving maximaal beschikbaar en worden storingen zoveel mogelijk voorkomen.

Support
De supportdesk is voor ondersteuning van IT-medewerkers en/of eindgebruikers (afhankelijk van het gekozen serviceniveau) wanneer zij problemen of vragen hebben. Onze (opgeleide) supportmedewerkers helpen u op afstand, via internet, e-mail en/of telefoon. Hierdoor kunnen zij de meeste problemen snel en adequaat oplossen.

 

Problemen lossen we op, maar we streven er altijd naar om problemen te voorkomen.

 

Volledig of gedeeltelijk systeembeheer

Bij ons kunt u uw systeembeheer natuurlijk volledig uitbesteden, maar desgewenst ook gedeeltelijk. Wat u wilt. In het laatste geval werken we nauw samen met uw interne systeembeheerder en dienen als zijn verlengstuk en achtervang (bijvoorbeeld als hij ziek is of op vakantie). Als we het complete systeembeheer voor u verzorgen, fungeren we eigenlijk als ICT-afdeling binnen uw bedrijf. Handig als u geen systeembeheerder in dienst heeft of wilt hebben.

ICT beheer en supportWij beheren uw IT-systemen, zodat u zorgeloos kunt werken.

Flexibel

Voor het beheer en de support van onze diensten kunt u kiezen uit verschillende serviceniveaus. Zo kunt u bijvoorbeeld Beheer & Support afnemen voor alleen de bewaking van uw omgeving waarbij u zelf uw servers beheert en uw gebruikers ondersteunt tot de variant waarbij we u zowel de bewaking als beheer en ondersteuning voor uw complete ICT-omgeving uit handen nemen.

U bent in ieder geval altijd verzekerd van garanties en kwaliteit. Bovendien bent u flexibel, want alle drie de vormen zijn maandelijks op- of af te schalen.

Wilt u uw ICT Beheer ook uit handen geven?

We begrijpen dat u graag eerst meer informatie wilt hebben. Als u onderstaand formulier invult, nemen wij (uiteraard geheel vrijblijvend) contact met u op voor een korte uitleg over onze ICT Beheerdiensten.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Uitgelichte case

Oversluizen Thermal Engineering

Oversluizen zocht een IT-partner die het grote geheel wilde doen en waarbij men zelf het eigen beheer kon blijven doen. Die flexibiliteit…

Bekijk de case
Uitgelichte case

Hoek en Blok

Door het stabiele ICT-systeem kunnen klanten van Hoek en Blok altijd geholpen worden. Hierdoor is er geen urenverlies en tevens zorgt het…

Bekijk de case
Referentie Hoek en Blok - kantoor Sliedrecht
Werken in de cloud
Microsoft Dynamics
De 3B's van Cyber Security