Net als een machine of een auto, heeft ook uw ICT-omgeving onderhoud nodig om optimaal te blijven presteren. Maar een eigen IT-afdeling of IT-beheerder brengt vaak hoge kosten met zich mee. Het uitbesteden van uw ICT-beheer bespaart kosten en brengt u meer continuïteit in uw onderneming.
Honderden klanten hebben hun ICT-beheer al bij ons uitbesteed. Met geavanceerde tools controleren we hun netwerk proactief op allerlei kritieke punten als schijfruimte, performance, antivirus, verbindingen, back-ups, beveiliging, etc. Hiermee voorkomen we storingen vaak voordat ze ontstaan. Mochten er onverhoopt toch een probleem of storing zijn, dan lossen we die zo snel en zo goed mogelijk op.
24/7 monitoring en bewaking van uw
IT-omgeving
Verzekerd van garanties en
kwaliteit
Geen zorgen over updates, beveiliging, etcetera
De beste support:
van WSB
én Microsoft
Als u kiest voor het uitbesteden van uw ICT-beheer bij WSB Solutions, profiteert u direct van een aantal mooie voordelen:
Bij ons bent u altijd verzekerd van de beste support. Niet alleen door onze eigen gecertificeerde medewerkers, maar ook omdat wij (als een van de weinige ICT-bedrijven in Nederland) support leveren in partnership met Microsoft. Kunnen onze eigen medewerkers uw probleem niet snel oplossen, dan kunnen ze direct met Microsoft schakelen. De door ons gemelde issues krijgen altijd prioriteit binnen Microsoft. Zo kunnen we eventuele problemen of storingen met uw cloud diensten sneller en adequater oplossen.
Onder Beheer & Support vallen het beheer van uw IT-omgeving en ondersteuning door de WSB Supportdesk.
Beheer
Uw netwerk wordt continu gemonitord. Zo worden problemen snel en vroegtijdig onderkend. Problemen – zoals uitval van een harde schijf – worden voordat het probleem er daadwerkelijk is, gesignaleerd en opgepakt. Zo kan het zijn dat wij ons al bij u melden voordat het probleem zich heeft voorgedaan. Maar ook de noodzakelijke updates worden uitgevoerd op een zo’n gunstig mogelijk tijdstip voor u, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over eventuele niet productieve uren van uw werknemers. Zo blijft uw IT-omgeving maximaal beschikbaar en worden storingen zoveel mogelijk voorkomen.
Support
De supportdesk is voor ondersteuning van IT-medewerkers en/of eindgebruikers (afhankelijk van het gekozen serviceniveau) wanneer zij problemen of vragen hebben. Onze (opgeleide) supportmedewerkers helpen u op afstand, via internet, e-mail en/of telefoon. Hierdoor kunnen zij de meeste problemen snel en adequaat oplossen.
Bij ons kunt u uw ICT-beheer natuurlijk volledig uitbesteden, maar desgewenst ook gedeeltelijk. Wat u wilt. In het laatste geval werken we nauw samen met uw interne systeembeheerder en dienen als zijn verlengstuk en achtervang (bijvoorbeeld als hij ziek is of op vakantie). Als we het complete ICT-beheer voor u verzorgen, fungeren we eigenlijk als ICT-afdeling binnen uw bedrijf. Handig als u geen systeembeheerder in dienst heeft of wilt hebben.
Voor uw Serverbeheer en Werkplekbeheer kunt u kiezen uit verschillende serviceniveaus. Zo kunt u bijvoorbeeld Beheer & Support afnemen voor alleen de bewaking van uw omgeving waarbij u zelf uw servers beheert en uw gebruikers ondersteunt tot de variant waarbij we u zowel de bewaking als beheer en ondersteuning voor uw complete ICT-omgeving uit handen nemen.
U bent in ieder geval altijd verzekerd van garanties en kwaliteit. Bovendien bent u flexibel, want al onze supportcontracten zijn maandelijks op- en af te schalen.
De inrichting van Beheer & Support voor uw ICT-omgeving is erg afhankelijk van uw situatie.
Laat weten wie u bent, dan nemen we contact met u op om samen uw situatie te bekijken.