Dynamics NAV

Document Capture: automatische documentverwerking in Dynamics NAV

Scannen en automatisch verwerken van inkomende facturen en andere documenten.

Document Capture

Het verwerken van inkomende documenten zoals facturen is een tijdrovende klus. Om over het terugzoeken van een factuur van bijvoorbeeld een paar geleden maar te zwijgen. Dat is nu niet meer nodig. Want Continia Document Capture scant uw documenten, verwerkt deze automatisch en slaat ze op de juiste plek op zodat u deze gemakkelijk terug kunt vinden. Maar Document Capture biedt u meer.

Vergroot het gemak, bespaart tijd en kosten

Document Capture is een add-on voor Microsoft Dynamics NAV die u enorm veel gemak geeft, maar vooral veel tijd en kosten bespaart. Het is een complete oplossing voor het scannen, registreren, goedkeuren en opslaan van alle documenten in uw bedrijf.

Het is niet meer nodig om de informatie van inkomende documenten per post handmatig in te voeren. U scant het document en de software doet de rest: het analyseert de data, herkent de tekst (door zogenaamde OCR), verwerkt deze, matcht het met de inkooporders en slaat de informatie voor u op de juiste plek op. Dit kunt u uiteraard ook doen met inkomende digitale post, zoals facturen die u via e-mail als PDF ontvangt. Een regelrechte besparing en optimalisatie voor uw bedrijfsproces.

Benieuwd naar alle mogelijkheden? Bekijk onderstaande video en in slechts 5 minuten weet u of Document Capture iets voor uw organisatie is.

De voordelen van Document Capture

  • Direct uw facturen inboeken, geen verdwaalde facturen meer op bureaus
  • Inzicht in bij wie de factuur in het proces is
  • Mits afgestemd met uw lokale fiscus, geen papieren opslag meer
  • Zowel papieren als digitaal ontvangen facturen zijn te verwerken
  • Goedkeuren mogelijk via een webportal, dus ook op een tablet
  • Aanzienlijke tijd- en dus kostenbesparingen in het verwerken van facturen
Werken in de cloud
Microsoft Dynamics
De 3B's van Cyber Security