Terug naar het overzicht
Algemeen

Resultaten KTO: "Niets"

Edwin Combrink
Edwin Combrink
Geplaatst op 1 september 2017

In de zomer hebben we een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Graag willen we de resultaten van dit onderzoek met u delen.

Verbetering bereikbaarheid Support

We zijn erg blij dat de bereikbaarheid van onze supportafdeling (weer) beter wordt gewaardeerd. Dit was een punt van kritiek in het KTO van 2015 en is sindsdien iets wat we continu proberen te verbeteren. Dit blijkt zijn vruchten af te werpen, want de gemiddelde score ging van een 7,0 in 2015 via een 7,6 in december 2016 naar een 8,5 nu.

94% beveelt ons aan

Als gemiddeld rapportcijfer voor WSB als geheel kregen we een 7,8. Dat is 0,3 punt hoger dan ons laatste KTO in december 2016. Ook hebben we onze klanten gevraagd of ze ons zouden aanbevelen bij hun relaties. Maar liefst 94% zegt dat ze dat zouden doen.

Niets

Naast de tevredenheid hebben we onze klanten ook gevraagd wat ze binnen WSB zouden veranderen als ze 1 ding mochten veranderen. Veel respondenten lieten dit veld leeg of vulden “niets” in. Dat is een goed teken. Van de respondenten die dit veld wel invulden, kwamen een aantal hele praktische tips.

Hoe nu verder?

Wat gaan we met deze resultaten doen? Allereerst gaan we aan de slag met de hierboven beschreven tips.

Daarnaast blijven we investeren in onze kennis om u optimaal te kunnen blijven bedienen en adviseren. Deze kennis gaan we ook het komend jaar geregeld met u delen d.m.v. bijvoorbeeld blogs en webinars. De blogs vindt u op deze website en de webinars op ons YouTube-kanaal.

Dus tot snel!