Alle voordelen van Teams Bellen
1. Kostenbesparingen, met name op interne (ook internationale) gesprekken, maar ook op beheer en administratiekosten voor de telefooncentrale en secretaressewerk.
2. Flexibiliteit & schaalbaarheid – snel en tijdelijke uitbreiden en krimpen.
3. Betere bereikbaarheid – zorgt voor betere klantervaringen waardoor minder klanten overstappen = minder churn.
TIP
Desgewenst geven we uw collega’s een training zodat iedereen direct optimaal gebruik maakt van Teams Bellen. Wel zo efficiënt.
4. Efficiënter samenwerken – Omdat collega’s van elkaar zien hoe ze het beste kunnen worden bereikt, worden thuiswerkers en mobiele collega’s direct op de juiste manier benaderd. Dit scheelt irritatie, zorgt voor snelle opvolging en maakt dat medewerkers prettiger werken.
5. Minder uitval – omdat de telefooncentrale in de cloud zit en het schakelpunt ermee zeer redundant is uitgevoerd, zal de centrale niet meer uitvallen. Ook niet bij updates en vervangingen.
6. Werken vanuit 1 platform – werken en bellen vanuit 1 platform met voordelen van Unified Communications (één adresboek, device- en locatie-onafhankelijk communiceren, statusinformatie).