Is uw organisatie goed bereikbaar?

Profiteer ook van de voordelen van bellen via internet

VoIP: zakelijk bellen via internet

Keuzes maken voor uw bedrijfstelefonie was vroeger gemakkelijk, om de simpele reden dat u geen keuzes had. U kocht een telefooncentrale, liet die aansluiten en u kon bellen via een analoge of ISDN-lijn. Tegenwoordig belt bijna ieder bedrijf, groot of klein, via het internet. Logisch, want dat is goedkoper en u krijgt er veel meer voor.

VoIP / HIP

Bellen via het internet wordt vaak VoIP of HIP (Hosted VoIP) genoemd: bellen via een telefooncentrale die niet (meer) bij u op locatie staat, maar in de cloud in een goed beveiligd datacenter. Of beter gezegd: in goed beveiligde datacenters, want bij ons zijn deze dubbel uitgevoerd op verschillende locaties zodat u altijd bereikbaar bent, ook bij een eventuele storing in een van de datacenters. Hierdoor ontstaat een hoge beschikbaarheid van het telefoonverkeer en is uw bedrijf optimaal bereikbaar. Hierin bieden wij de hoogste garanties.

Cloud telefonie

Kosten besparen op telefonie

Met een VoIP centrale belt u niet meer over een analoge telefoonlijn, maar over een kwalitatief zéér hoogwaardige, betrouwbare IP telefonieverbinding. Hiermee kunt u aanzienlijk besparen. U hoeft niet meer te investeren in een telefooncentrale of uitbreiding daarvan. Maar ook op uw maandelijkse abonnements- en belkosten kunt u flink besparen. Vanaf nu betaalt u per gebruiker per maand.

Dit maakt u flexibel want licenties kunt u maandelijks opzeggen en nieuwe gebruikers kunt u zelfs dagelijks toe laten voegen. U betaalt dus alleen voor wat u gebruikt en uw kosten zijn voorspelbaar. U weet altijd vooraf wat telefonie u kost. Daarnaast is onderling bellen binnen uw eigen omgeving helemaal gratis. Ook tussen verschillende vestigingen. Het is zelfs mogelijk om gratis onderling mobiel te bellen.

Volop keuze in functionaliteiten

Ook in functionaliteiten bent u flexibel. Functies die u nu nog niet nodig heeft, kunt u in een latere fase aanschaffen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:

  • videoconferencing
  • keuzemenu’s
  • integratie met uw ERP- (bijvoorbeeld Dynamics NAV) of CRM-systeem
  • vast-mobiel integratie
  • receptie software
  • bellen met uw desktop, tablet en smartphone

Met deze oplossing bent u klaar voor het moderne werken: werken, en dus ook telefonie, op elke plaats, met elk toestel en op elk moment.

Uw voordelen

  • Vaste maandelijkse kosten: geen verrassingen achteraf;
  • Centrale in de cloud: geen lokale centrale meer nodig;
  • Een flexibele, schaalbare en betrouwbare oplossing;
  • Beschikbaar op elke locatie;
  • Gebruiksvriendelijk;
  • Direct inzicht in uw gesprekskosten;
  • Behoud van eigen telefoonnummer;
  • Goedkoper dan uw huidige, analoge MKB telecom-aanbieder.

Internetverbinding

Wanneer u belt via internet is een goede internetverbinding natuurlijk onontbeerlijk. WSB Solutions biedt diverse mogelijkheden voor uw internetverbinding. Daarvoor kunt u natuurlijk ook bij ons terecht. Heeft u daar ook geen zorgen meer over.

Neem contact op

Meer weten? Vul dan onderstaand formulier in.
Schroom niet. We helpen u graag en nemen geheel vrijblijvend contact met u op. En als u toch geen interesse heeft, even goede vrienden. Dan gaan we u niet stalken ofzo.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 

Uitgelichte case

GS-Hydro Benelux

Tijdens de verhuizing heeft GS-Hydro Benelux hun IT en Telefonie herzien. Dat resulteerde in een flinke kostenbesparing van bijna 50%.

Bekijk de case
Referentie GS-Hydro - werk in uitvoering
Werken in de cloud
Microsoft Dynamics
De 3B's van Cyber Security